År 2007

Snodd av Sissan i brist på annat att göra;D

ÅR 2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Joo jag flyttade hemifrån och det har jag aldrig gjort tidigare

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några nyårslöften om jag ska vara helt ärlig

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix inte de

4. Dog någon som stod dig nära?
Hanna gumman:S

5. Vilka länder besökte du?
Bara sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer tid tillsammans med mina kompisar

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
7 mars, då Hanna gick bort var en av dom värsta dagarna i hela mitt liv:S
28 mars då det var Hannas begravning.:/
17 augusti då jag flyttade 160mil hemifrån:/

8. Vad var din största framgång 2007?
Har blivit bättre på att ta ansvar och stå på egna ben:P

9. Största misstaget?
Hm kan inte komma på något just nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä inte vad jag vet mer än förkyld.

11. Bästa köpet?
Ett par stövlar som jag köpte i Gbg var rena kapet plus min telefon.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ingenaning iaf på godis och nu sista halvåret maaat inte de roligaste att köpa:/

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick besök ända ner till Gbg var riktigt trevligt de=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Tusen bitar som spelades på Hannas begravning:´(

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Det här året har nog fakiskt bestått mest av ledsna miner tror jag efter Hannas bortgång det har varit en tung period som jag hoppas att jag slipper gå igenom fler gånger. Sen när jag flyttat, har också varit en jobbig period:/

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Att man tagit vara på tiden lite bättre. Who knows what if tomorrow never comes?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre surbulle och inte snäst och gnällt lika mkt som jag har gjort.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, sen hos mommo sen for jag och Sissi till Hanna och umgicks där;D

19. Blev du kär i år?
Joo de tror jag nog att jag blev;)

20. Hur många one night stands?
Inte ett enda faktiskt;P

21. Favoritprogram på TV?
Absolut Greys anatomy och efter de Desperate housewives

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar och hatar kan man väl inte säga men ogillar kanske funkar.

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok inte ens den vi skulle läsa på Engelskan;D haha

24. Största musikaliska upptäckten?
Att Siri faktiskt var ganska grym på att sjunga=)

25. Något du önskade dig och fick?
Har väl önskat mig massa saker bland annat att jag ska fixa att bo i Gbg men vet inte om så många av mina önskningar ha slagit in så får hoppas att de blir bättre till nästa år.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte ihåg finns säkert massa småsaker men dom orkar jag inte dela med mig av här;D

27. Årets bästa film?
Kommer inte på ngn har nog sett ganska många bra filmer.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Oj va gjorde jag? Var hemma och fikade med alla mina gäster=)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag skulle ha sluppit allt de där tunga, att Hanna skulle vara här nu istället för att vara på en helt annan plats. Och att jag skulle ha sluppit flytta så långt och ibland att jag inte flyttat överhuvudtaget.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Morgontrött;D

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner som alltid är där för mig i både vått och torrt, som peppar mig när allting bara känns värdelöst. Tack för de=)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
MacDreamy i Greys grr;) haha

33. Vem saknade du?
Hanna och alla mina nära och kära i Gällivare.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Dom jag lärt känna i Gbg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0