Bleed it out

Vela bara påpeka att jag fyller 18 om fem månader helt sjukt att man snart är 18 tyckte nyss att de kändes som att man var 13, tiden börjar gå snabbt när man blir gammal och gaggig. Har börjar snacka lite med sissi också som hon sa om våran 18 års fest som vi ska ha tillsammans eftersom att vi fyller år ungefär samtidigt så de blir nog skit bra tror jag läntar som tusan=)

Var och kollade när kören sjöng i kyrkan idag också blev ännu mer deprimerad och på dåligt humör för att jag själv inte kunde stå där framme och le och sjunga:/ Men som sagt finns inte så mkt man kan göra åt saken just nu eftersom att jag inte längre bor i gve på heltid. Känns piss att man måste flytta så himla långt för att bli de man vill och att allt har med ett betyg att göra och inte kunskaper de stör mig riktigt ordentligt. Äh nog snackat om de för om tre terminer/ ett och ett halv år är jag färdiutbildad helt och hållet medans dom flesta andra måste läsa vidare på högskola för att bli ngt vilket känns ganska skönt om jag ska vara ärlig:) Tack för en trevlig kväll sissi och julle även fast de inte var så långvarit med de hinns ju än några gånger förhoppningvis om ni inte har tofflorna på er förstås;)
Hann vara förbi Nisse också och hälsa på och säga hejdå ikväll, han åker tillbaks till ume imorn och är tillbaks på två veckor så de är inte så länge men iaf, var kul att träffa dig=)

Nu ligger väl dom flesta och sover tror jag för att de är vanlig skoldag imorn medans jag redan har jullov så me allt rätt, var avis:) Så jag funderar också helt ärligt på att gå och lägga mig börjar känna mig rätt trött jag med har en lång dag framför mig imorn ska göra pepparkakshus, kolla en jacka med mamma och sen se american pie 3 eller är de 4? Hm ingenaning faktis kommer inte riktigt ihåg!

Känner mig så irriterad över massa andra saker också bland annat på dig du är så himla falsk ibland fattar inte vad de är du håller på med och varför? Förstår du inte att de sårar?
Grr ryker ur öronen för du har totalt gått över gränsen och snart exploderar jag känns de som!

Nu är de nattinatt känns skönt att få ha biktat sig lite, höhö;) Go natt allesammans


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad önskar du dig i julklapp? :)

2007-12-11 @ 01:16:13
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: sissi

du är utmanad pyret :D

2007-12-12 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0