Dålig dag blev trottsallt lite bättre=)

Idag är en sån där tråkig deppdag då allt bara känns tråkigt och jobbigt:/ Sitter och sörjer över att mitt öga fortfarande är lite rött och svullet hoppas verkligen de hinner försvinna till månda annars blire piratlappen som åker fram;) haha nää där ljög jag minsan ingen piratlapp inte för jag hoppas slippa behöva ngn sån. Känner mig bara allmänt trött och orklös idag vet inte riktigt vad jag ska göra för på ett sätt känner jag mig lite rastlös också. Blir nog bara en kväll hemma framför tvn elr ngt sånt ifall inte ngn ringer och vill ha ut mig?
Iaf medans jag satt här och deppade och tyckte synd om mig själv så klicka jag in och kikade på lite gamla bilder/filmer mm blev genast på lite bättre humör:) Tänk att en liten bild kan få en på så bra humör helt plöttsligt=)

Jag, Aida och Sandra någongång i ettan=)
image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0