Feeling depressed:/

Orkar inte skriva så mkt just nu känner mig så himla ledsen och deprimerad så de får bli lite kort. Hade fotbolls turnering på sporthallen idag hade gärnat varit med och spelat men ja hade inte tagit med några skor så jag coatchade istället eller hur de nu stavas men de var kul de med, blev många skratt;) Får sån ångest när jag är hemma ibland över hur himla mkt jag saknar allt här mitt hus, mitt eget rum, mina kompisar, min familj och framför allt välkomma med allt folk som man träffar och känner sig hemma med:/

Snart är de jul också, tidigare längtade jag men nu när de börjar närma sig så känner jag mig bara ledsen över att du inte är här nu Hanna:S Är helt sjukt att de snart är ett år sen vi sågs sist:'(  Kommer ihåg förra julen då jag och sissi for till dig på julafton för att vi hade så tråkigt hemma och bestämde oss för att åka till dig för att få vara tillsammans iaf och nu så kom jag på att de bara är jag och sissi här över jul för att julle är i borås. Så jag sa till sissi att då får väl vi vara tillsammans istället men de gick inte de heller för att hon skulle först fira jul hemma sen med crille så den här julen är ja ensam vilket känns ganska piss om jag ska vara ärlig:/ När allt blir så här jobbigt och jag känner mig ledsen kommer alla tankar som jag mår dåligt över upp och de blir ju inte bättre av att de finns 10 andra saker till som jag känner mig ledsen över så har lite tycka synd om mig själv känslor just nu men de kan man väl också ha ibland.
Du är min ängel i himlen Hanna, saknar dig<3

Ska åka på stan med mamma nu och kollar lite saker:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0