Glamorous

Blev varken handboll eller painball idag:/ Mamma ringde igår och frågade om jag inte kunde följa med henne och köpa lite julklappar så jag tänkte att jag kunde följa med för att få spendera lite mer tid tillsammans med henne för hon har gnällt som tusan på mig att jag är för lite hemma och att hon aldrig hinner träffa mig så de var trevligt att vara och julhandla med henne och tobbi:P Sen ingen paintball för att tommy och sandra inte skulle följa med för att dom lega och sov dom latmaskarna så då ides jag inte för jag vill ju inte vara ensam tjej för då är de jag som är offret och de vill jag ju inte vara.

Fick de rätt trevligt igår ändå trottsallt:) For ut och snurrade på stan ett tag men efter ett tag ledsnade vi så vi bestämde oss för att åka till tjotti för att kolla på husen med överdrivet mkt julbelysning, blev en trevlig tripp:)
Kom tillbaks in till gve strax före två på natten for och snurrade lite till sen stannade vi så jag pratade lite med micksan så kom till sängs först vid fyra och då hade jag blivit pigg så lega i sängen ett tag innan jag somnade.

Pepparkakshuset som jag filip och jonas började att göra står för tillfället still. Hade nog pepparkaksdelarna inne för kort tid så delarna blev lite mjuka så huset vela bara falla ihop så fort vi försökte stoppa ihop de:/ Men nu är de iaf ett hus men tyvärr ingen dekoration än så länge men de får vi ta och fixa för snart är de julafton bara 8 dagar kvar nu. På ett sätt längtar jag lite medans på ett annat så längtar jag inte alls:S

Ska även på kina på freda efter skolavslutningen med tjejorna och käka och byta julklappar=) Ska bli kulit att äta midda tillsammans igen var ett tag sen nu så de blir nog kanon bra.

Nu kurrar magen så nu ska jag gå och äta lite tacos=) Planer inför kvällen är ännu inte gjorda så får se vad jag hittar på. Tjaaao

Hemma hos Aida i somras när hon fyllde år med lillkycklingen=) Inte så snygg men de bjur jag på!
image14

Kommentarer
Postat av: Aida

HA HA NI ÄR SNYGGAST NI ÄR ;)

2007-12-16 @ 23:08:06
URL: http://www.aidapajda.blogg.se
Postat av: julle

oj vad söta ;)

2007-12-18 @ 20:37:25
Postat av: sissi

är det en riktig kyckling? ni var ju otroligt söta iaf :)

2007-12-19 @ 10:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0