Home in gälka town

Då var jag hemma igen då rätt skönt ändå:P Jobbig tågresa de där kändes som att den aldrig skulle ta slut plus att jag inte kunde sova nästan ngt inatt för att jag hade så ont i magen och frös:/

Var på Liseberg i fredags med mamma gick runt där och bara kollade på massa saker sen vann vi även en 2kg toblerone så de var inte helt fel de:) Gud så mysigt det var att bara gå där bland alla lampor och julmusik man fick verkligen den där julkänslan igen! Stod och väntade på spårvagnen hem i några minuter då de dyker upp värsta lyxvagnen som vi fick åka med istället den hade bar,toalett, soffor,bord, konduktör som gick runt och gav biljetter hur mysigt som helst plus att dom bjöd på pepparkakor och glögg. For hem och kollade idol, andreas åkte så de var bra de för jag vela att de skulle bli final imellan amanda och marie:) Så jag hejar på Marie att hon tar hem segern nästa vecka:) Kunde inte ha blivit en bättre kväll tsm med min kära mamma i fredas=)

Lörda och halva dagen idag har bestått av att åka tåg så drygt:/ Nånå nu är jag iaf hemma har hunnit packa upp, duschat, sminkat mig å allt annat så nu kan jag bara ta de lugnt.

Imorn börjar även praktiken ska bli jätte kulit fast jag måste erkänna att jag är lite nervös men de blir nog bra:)

Nä nu ska jag gå men vi hörs och kanske ses till å med:)
Väntar på att sissan ska ringa, dröj inte för länge nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0