Howhowhow

Var och badade igår med sissi, julle, crille, fille, andre och jonas:) Åkte lite rutschabana med julle var rätt skoj ändå var så länge sen sist vi var och badade så vi hade de trevligt=) En sak är då säker hade behövt få lite färg innan nyår plus att jag måste börja träna igen för att min rygg är inte i de bästa skicket just nu:/

Ringde till vårdcentralen för mer än en månad sen också för att få en tid så jag kunde kolla upp min mage för att jag nästan alltid har ont i magen, fick tid först idag mer än en månad senare. Dom var inte säker på vad det var som var fel så har lämnat massa prover men hon trodde att de möjligtvis kan vara stressrelaterat efter allt som har hänt under året osv så jag måste äta en morot, en tallrik fil med en matsked linfrön på morgonen inte de godaste men men.

Hade behövt göra klart lite skolarbeten så jag inte sitter med dom sista dan men de är bara de att jag måste få fingrarna ur handsken och göra de någongång också och inte bara tänka att jag ska göra de för då händer inget.

Bara 6 dagar kvar nu till julafton och jag har ännu inte köpt klart alla julklappar vilket grämer mig så de måste jag också ta och göra.
Nu är de filmtime känner mig så slö så ska bli skönt att lägga sig i sängen, bara kolla film och till å med kanske somna. Kaatjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0