Julen

Jahaa då var den här julen också över:/ Julafton var rätt tråkigt vaknade av att fille sprang runt i mitt rum och skrek att jag skulle komma ner så vi kunde öppna julklappar. Gick iaf ner käkde lite julfrukost sen öppnade dom små barnen lite julklappar och även jag en stund senare. For till jonne och kollade kalle anka, sen hem en stund, sen till mommo fikade och öppnade julklappar där med, for tillbaks till jonas och vi promenerade till tommy och var med han och hans co. Var ute och promenerade lite runt kvarteren där, sen for vi hem. Fick väl de mesta som jag hade önskat mig och som jag behövde så de var ju bra iaf=) 
Hmm va har jag gjort dom senaste dagarna då? Inte mkt vad jag kan komma på varit hos mommo och käkade midda, umgåts med mina vänner, varit på mellandagsrean fyndade ett par jeans på halva så de var inte helt fel de:) Igår blev de kina med Emma, Stina, Sandra och sanna var trevligt att umgås med er också igen. Satt där och bara pratade i ngn timme sen for vi vidare till sandra och fortsatte surrandet där och tittade ut lite saker till nyår:P

Har även fått fetaste vageln i ögat nu precis innan nyår alltid är de ngt som ska förstöra:/ Är svullet, rött och gör rätt ont men som tur är så är de på bättringsvägar efter antibiotikan som jag fick igår så jag hoppas de hinner försvinna innan nyår kommer så jag kan få vara lite fin på iaf.
Ska kika Robin hood nu sen sova;D höhö

Saknar dig Julle tkr att du kan ta och komma hem nu!
Dig med Hanna som alla andra dagar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0