Magen:/

Dagen började så bra följde med jonas och co på deras avslutning var verkligen kul att sitta där i aulan igen, på ngt sätt känner jag mig så lycklig när jag är tillbaks på de ställena som de känns att jag hör hemma på:) For på kina efter avslutningen  med sissi, julle och sandra käkade och öppnade våra julklappar.  Kände mig så hängig när vi kom dit fick ont i magen som vanligt, förlåt tjejer om jag varit tyst idag eller så men har bara kännt mig så hängig pga min onda mage som aldrig vill bli bra:/ Ska tillbaks till vårdcentralen nästa torsda och ta nya prover, ajaj längtar verkligen inte, för om de är någonting jag hatar så är de blodprov i armen/sprutor usch de är verkligen usch:/ Nog tjatat om de nu känns både onödigt och tråkigt att sitta och skriva en hel sida om min onda mage.

Ska kanske och bowla sen, får se hur de blir med den saken om de blir av elr inte =)
En sak är då iaf säker imorn ska vi fortsätta med pepparkakshuset som vi aldrig gjort färdigt sen vette tusan vad som händer de får vi se då.

Tjaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0