Olycklig:S

Varit hemma en vecka nu känns inte som de kanske för att jag haft praktik och inte gjort så mkt annat. Nu är den här helgen snart också över firade tommy med midda och annat mys i fredas, lörda bara tråkat, idag ska jag vara med sissi saknar den bruden så otroligt mkt:) Nu har jag även lov så nu måste jag försöka göra så mkt som jag bara kan medans jag fortfarande är hemma:)
I veckan ska jag kolla när kören har lucia i kyrkan blir så ledsen när jag inte kan vara med själv, älskar verkligen att sjunga de är nog bland de bästa som finns i hela världen. Kollde just våran lucia dvd och började gråta, har aldrig hänt förut helt sjukt va ja känner mig olycklig just nu:/ Ska göra ett pepparkaks hus med min lillebror i veckan också ska bli kul att göra ngt med han också=)Nä nu ska jag kila till Sissi men vi ses för jag vet inte så mkt annat för tillfället.
Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0