Pheest

Oj katastrof:/ Datorn har varit helt utanför min fantasi dom senaste dagarna har haft fullt upp med annat roligt så jag helt glömt bort att uppdatera lite. Ärligt talat så känner jag mig rätt less på datorn just nu fast de är väl en liten period sen kommer väl allt datorsittande tillbaks.
Har inte gjort så mkt egentligen dom senaste dagarna varit på praktiken och umgåts med jonas åså har inte träffat sissi och julle än som jag hade velat träfffa redan för ngr dagar sen men men de kommer väl ska på stan med julle imorn iaf och kolla lite julklappar ska bli jätte kulit, är de väl tänkt iaf;) Ska till Tommy lite senare och käka tårta lillkillen blir ju 18 idag;) Så de är väl de kvällen kommer bestå av, träffa massa folk och bara sitta och prata och ha allmänt trevligt. Sen imorn blir de midda hos tommy med massa folk och utgång ska bli jätte kul, längtar redan=)

Har klippt av mig allt mitt hår också känns de som är jätte korthårig känns onvant och inte speciellt fint just nu men de är väl en vane sak så de går väl ngn dag innan man vant sig vid hur man ser ut.
Nä nu drar jag ut i kylan och skakar, vi ses!

Ps. Julafton om 18 dagar helt otroligt vad tiden går fort nu för tiden!
Saknar dig Hanna<3

Ds.

Utanför mig i Gbg:)
image12



Kommentarer
Postat av: sissi

men gumman du vet ju att jag har vart sängliggandes hela veckan :S trisst men sant, ska försöka orka hänga med på stan imorron. love u

2007-12-06 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0