Dålig dag:/

Idag har jag en sån dålig dag:/ Fyfan känner mig så himla irriterad på allt och inget plus att jag haft ont i magen hela dagen och de gör ju inte saken bättre precis. Usch vill bara gå och stänga in mig någonstans i några dagar och bara sitta där helt ensam, glo in i väggen och inget annat. Orkar inte sitta och skriva mer idag blir bara mer arg så de fick bli ett kort inlägg idag. Ska försöka gå och plugga till provet jag har imorn och bara ta de lugnt och försöka bli lite gladare fast de är nog rätt omöjligt idag för att jag är på så uselt humör men de är dock värt ett försök!

Längar tills jag sitter på tåger påväg hem då jag äntligen får sova i mitt rum, i min egen säng och i mitt hus:D 
Ska bli så skönt att komma hem och bara koppla av och slippa skolan är så skolless så de finns inte!
Nåja nu äre mat:) puss å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0