Emelie = Klumpig

Haha måste bara berätta vad som hände idag;) Var påväg från skolan till mc donalds för att äta lite började gå ner för trappor och sen när jag kommit till mitten ungefär missar jag sista trappsteget för att jag höll på med något annat på samma gång så jag bara flyger ner där på golvet och där ligger jag och inte ensam heller var massa folk där runt i kring fy så pinsamt men jag orkade inte bry mig just då lega bara där och skratta och hade ont har fått ett till blåmärke fast på armen:/ Det här är verkligen Emelie i ett nötskal, klumpig haha;) Fast inte så här mkt riktigt, nu har det bara blivit mkt tror inte riktigt mina ben har hängt med i veckan:P

Höll på att försova mig i morse också hade ställt klockan på kvar i sju men jag vaknade först kvar över sju och bussen gick 25 så var bara att springa upp, klä på sig och springa till bussen har säkert bara slagit av alarmet när det har ringt för att jag varit så trött men jag hann och kom i tid till skolan så jag hade tur.
Jobbig skoldag idag också ända från 8-19 med tre timmars hål så jag känner mig rätt slut i både armar, ben och huve:/ Blir nog sängen strax och sova så jag kanske är lite piggare imorn har blivit så sena kvällar nu på senaste och jobbigare morgonar så jag känner att jag måste få sova ordentligt nu.
Ska vara modell åt Maria imorn också ska bli skönt att få bli lite omhändertagen nu med hårinpackning å massa annat sånt så blir en sen kväll imorn också sen är de fredan kvar och då är de ett prov sen helg igen sjukt vad tiden går fort egentligen=) Nu blir de sleeptime känner att mina ögon håller på att åka igen, go natt!

Kommentarer
Postat av: sissi

men gumman går du i skolan till kl 19 på kvällen? :S

2007-11-22 @ 09:12:40
Postat av: Annelie

8-19? Hur jävla mycket skola har ni där nere Emelie? :P Vilken tortyr.

2007-11-22 @ 15:05:44
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0