Hallådär köp blåbär;)

Min helg var lugn precis som jag hade tänkt mig var faktis rätt skönt ändå måste jag säga, bara legat och tagit de lugnt framför tvn, ätit lite onyttigt och umgåts med Andre:)

Ryggvärken hade försvunnit ända fram tills igår då jag klantade mig som vanligt stog utanför Paulines grind och väntade på att hon skulle hitta sina nycklar så hon kunde öppna grinden, då släcks lampan så hon frågar mig kan inte du gå framför lampan så den tänds igen? Visst kan jag de så jag tänkte att jag kunde springa runt lite och vad händer inte då? När jag springer så halkar jag och där ligger flodhästen ( Jag) på bryggan och ojjar sig över höften trodde seriöst den hade gått ur led var ingen liten smäll inte. Fy va ont jag fick:/ Så medans jag legade där och hade ont hukar sig Pauline ner och håller på att skratta ihjäl sig medans hon försöker hålla sig så de inte kommer kiss i byxan haha va roligt de där måste ha sett ut egentligen. Gick där på bryggan och höll på att halka ngr gånger till efter de för att plankorna var blöta, hon bor på en husbåt hur mysig som helst hade lätt kunnat bo där=) Blev inte mycke plugga för mig igår heller satt hemma hos Pauline och pluggade medans hon satt vid datorn men de blev många avbrott för att hennes söta kattungar kom och klängde på mig och då kunde jag inte låta bli att kramas med dom;) Sov iaf över hos henne också vaknade kvar i sju i morse och bussen gick tio över så det var bara att kuta upp, klä på sig, borsta tänderna och springa till bussen men vi hann:P

Imorn blir de lång skoldag usch:/ Börjar åtta och slutar typ ett sen har vi hål ca tre timmar och då ska vi tillbaks och vara där yttligare tre timmar ska göra inpackning, schamponera och föna en modell är ett slutprov för Hv A hoppas verkligen att de går bra. Andre ska vara min modell hoppas verkligen jag lyckas när han har så pass lockigt och tjock hår men de blir nog bra hoppas jag!

Är även grymt less på våran klass blir tokig är bara en massa diskutioner om allt och inget hela tiden och bara en massa tjaffs hela tiden, aldrig är de en normal lektion känns de som! Nä nog pratat om de blir bara irriterad!

Åker iaf hem om en och en halv vecka och de är ju iaf positivt ska bli jätte skönt att komma hem igen då är de praktik en vecka sen lov=)
Så vi ses om 1½ vecka folks..
Puss

Me and Pauline<3
image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0