Halloween

Orkar inte skriva så mkt idag känner mig ganska orklös just nu så de här inlägget för bli kort.
Var iaf och hälsade på min bror igår en sväng satt bara och pratade för de mesta sen for jag, sissi, linn och julle på statoil och handlade lite godis å sånt för att sen fara till mig och ha myskväll. Var trevligt med massa tjejprat, skratt och att bara vara med dom. Bestämde oss för att sova alla fyra i min säng blev lite trångt med de gick, var jätte trött efter dagen så jag och linn somnade typ på en gång medans julle och sissi visst har suttit och pratat rätt länge efter att vi somnat. Vaknade iaf flera gånger i natt av att linn satte igång med sitt sömnpratande men de är ingen fara lät bara roligt:) Idag får jag se vad de blir om det blir att fara ut att träffa lite folk kanske med linn, sissi och julle iaf sen är de säkert mkt mer folk också. Synd att du inte kom igår Emma hade varit kul att hinna prata lite med dig också var ett tag sen vi sågs nu men vi hinner ju till helgen!

Ska iaf på midda hos linn imorron ska bli jätte kul så jag tror den här helgen kommer att bli rikigt bra om jag ska vara helt ärligt även om jag känner mig lite irriterad just nu, vet inte riktigt varför men förhoppningsvis går de nog över. Ska bli kul att träffa sandra och stina också imorron var ett tag sen jag såg dom med=)
Nånå nu orkar jag inte skriva mer men vi ses!
Puss♥

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0