Klänning;D

Jaha vart ska man börja den här dagen då? Ställde klockan på halv sju, den ringde och jag var verkligen skit trött så jag låg kvar ett tag sen så fick jag nästan dra mig själv upp ur sängen. Klädde på mig och gick till bussen sen när jag kommer till busshållsplatsen kommer jag på att jag glömt min frisör väska hemma men ingen ide att börja vända för då skulle jag komma försent å massa. Så när jag kommer till skolan så säger jag till Carolina att jag glömt väskan, hon bara kollade på mig och blev lite sur eftersom att vi behöver våra egna saker på lektionerna annars kan vi inte jobba. Fick iaf låna Emmas sax tillslut för att hon redan var klar så jag fortsatte klippa klart mitt sen var de den hemska svenskan igen:/ Kaos som vanligt, förstår inte varför vi inte kan ha en endaste normal lektion någongång? Vad är problemet? Förstår mig inte på den här klassen, ibland undrar jag om jag verkligen har hamnat rätt om de är Fr2 eller klass 2? Äh orkar inte skriva mer om de blir bara ännu mer irriterad och jag orkar verkligen inte vara irriterad och sur yttligare en dag tycker jag har varit de tillräckligt nu.

Var iaf på stan en sväng innan jag åkte hem för att vi slutatde så tidigt, köpte mig en klänning som jag ska ha på jul/nyår är verkligen jätte nöjd älskar den klänningen=)
Sen kom jag hem packade lite, tvättade rent lite kläder, dammsög, skrev klart ett arbete och nu ska jag strax äta. Så blir en lugn kväll känner mig fortfarande jätte trött så blir nog en tidig kväll idag också!
Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0