Lovet

Jaa som Sissi vart ska man börja?
Helgen har varit hur bra som helst började med att vi åt midda hos linns fammo i fredas var trevligt att träffa alla igen och att vi för en gångs skull gjorde någonting alla tillsammans=) Lörda for jag till julle satt bara och tog de lugnt i väntan på att lite folk skulle ringa men vi ledsnade tillslut och for till jonas och hade trevligt där istället kvällen blev väl hyffsad iaf.

Sönda for jag, sissi, julle, marre och många andra på minnesgudstjänst i malmbergets kyrka för att tänka och tända ljus för dig Hanna. Var jobbigt när dom läste upp alla namnen och spelade all musik men de viktigaste var väl att vi var tillsammans och att vi hade varandra nära igår när de blev jobbigt. Vet inte vad jag hade gjort utan er sissi och julle ni förgyller verkligen min dag även fast den skulle vara dålig så jag vill passa på att tacka er för allt=)
Helgen har inte bara varit bra men mestadels iaf, den har varit lite jobbig också men men så är väl livet ibland antar jag de enda jag kan säga är att jag är så besviken så de är helt sjukt hoppas verkligen du ändrar inställning annars vet jag inte vart vi är påväg någonstans?

En positiv sak är iaf att jag blir hemma några dagar extra och det är ju skönt=)

Kommentarer
Postat av: sissi

du är utmanad ;)

2007-11-10 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0