Ont i ryggen:/

Kom hem för inte så länge sen har varit i skolan sen varit och tagit en latte med siri och pauline:) Nu ligger jag bara i sägen och tar de lugnt har så fruktansvärt ont i ryggen tror jag har fått en låsning eller ngt sånt så de blir nog en lugn helg för mig skulle jag tro. Har hunnit med att klippa mig i fingret idag också inte skönt är tredje gången jag klipper mig i fingrarna nu:P

Var på chez igår med Siri, pauline, emma, och jessica var jätte trevligt var där rätt länge och bara snackade och hade allmänt trevligt=) Så de borde göras om fler gånger tkr jag.

Nä ska kila, orkar jag inte skriva mer måste vila lite så min rygg orkar ta sig upp ur sängen sen när andre ringer så jag orkar träffa han plus att jag måste laga lite mat snart också fy fan va tråkigt de är att laga mat men thats life:P
Puss

Kommentarer
Postat av: Aida

Krya på dig! :) Kan man säga så om ryggar? haha men hoppas den blir bra igen i alla fall! :)

2007-11-17 @ 09:10:01
URL: http://www.aidapajda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0