Rise up=)

Känner mig på så otroligt bra humör idag så jag bara går och ler nästan hela tiden känns de som men jag vet inte varför de är så men men sånna dagar måste man väl också få ha ibland!

Då har det varit midda hos Charlotte då:) For och mötte Jessica på Hj brantingsplatsen sen for vi till willys och handlade lite godis sen till centralen och satte oss på tåget till Lindome. Skulle ta ca 15 min med tåget dit så vi satt där och pratade sen ringde Charlotte och frågade varför vi tog sån tid och frågar vart vi är? I Aneberg sa jag men gud hoppa av ni har åkt alldeles för långt men tåget började att rulla igen så vi hann inte hoppa av så nästa stopp blev Hede haha hade åkt en halv timme med tåget då. Va vi skrattade:) När vi väl klev av i Hede så stinker de koskit överallt:/ Jessica bara Emelie vad gör vi här mitt ute på landet bland koskit vi är ju stadsbor? haha stod där och frös ett tag sen ringer Charlotte och säger att hennes granne var ute och körde bil så vi fick åka tillbaks med han. Var väl framme hemma hos henne vid nio och vi skulle egentligen ha kommit dit vid kvar i åtta så de blev en lång resa för oss. Käkade Tacos och bara pratade i några timmar sen gick vi över till hennes granne där dom andra käkade lite kräftor men inte jag är inte riktigt min grej de där men jag får lära mig. Kom hem mellan 3-4 var vrål trött så jag somnade på en gång:P

Idag har jag städat hela lägenheten hurtigt av mig tkr jag plus tvättat och lite andra saker:) Hade tänkt duscha nu sen får jag se vad de blir om de blir en kväll hemma kanske med hårkemi boken i handen eller vad de blir?

Om en vecka är de redan hemresa för min del, veckorna har bara sprungit i väg tyckte jag kom hit nyss.
En veckas praktik sen jullov snacka om att jag ska sova;)

Sissi och Julle ni får vara med här på ett litet hörn också saknar er<3
Sakar dig också Hanna och de vet du!

(Emma, Charlotte och Jag igår!)
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0