Skolan totalt kaos!

Ännu en dålig dag igår. Började med lite bråk med mamma på morronen så jag kände mig lite irriterad över de, sen när jag kommer till skolan så hade våran lärare glömt bort att säga att vi inte hade någon lektion så jag blev irriterad över de också för att jag hade kunnat sova typ 3 timmar till för att svenskan började först halv elva, sen när jag väl var på svenskan satt jag bara där och hörde på när hönsen fjaffsade blev ännu mer irriterad för att våran klass aldrig är sams funderar på om en psykolog behöver komma och berätta för klassen om hur man uppför sig och hur man är mot sina medmänniskor?
Kan vara en sån lite sak som att någon råkar kolla på en annan och då frågar den uttittade va glor du på och då blir de bråk, sen blev de bråk om att det var köttbullar i en baguett igår. Grr orkar snart inte med den här klassen längre är seriöst som att gå med ett gäng 5 åringar ibland blir seriöst tokig.

Hade iaf de där hår och kemi provet klockan två så jag gjorde de svarade på nästan alla frågar fick VG på de provet så jag kände mig rätt nöjd över de blev på lite bättre humör då:) Sen åker jag hem, lägger mig och kollar tv, mamma kommer, vi pratar inte med varandra, jag sitter och surar vid tvn och hon i köket och mitt rum ingen av oss gav sig för att vi är så envisa båda två, jag la mig i sängen och mamma i soffan. Och de värsta var att jag blev sur på hon där på morronen för att hon tände lampan åde när jag sov och då snäste jag åt henne och sura och då blev hon sur så av en sån liten sak blev typ hela gårdagen förstörd:/ Har än inte prata med henne någonting blir bara irriterad när jag tänker på allt som fått mig på dåligt humör dom senaste dagarna!

Sitter bara hemma i mitt rum nu och bara latar har sån fruktansvärd huvudvärk:S Ska träffa mamma vid två då vi ska kika på lite lägenheter.
Orkar inte skriva mer, mer än att jag hoppas att den här dagen blir lite bättre och att jag slipper vara på mer dåligt humör.

3 dagar åker jag hem också=)

Kommentarer
Postat av: sissi

längtar efter dig sötnos :)

2007-11-29 @ 09:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0