Tillbaks i Gbg

Nä nu tycker jag att jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg på senaste men jag ska försöka bättra mig och uppdatera lite oftare fast jag kan inte lova till hundra procent att de kommer bli bättre!

Var iaf hemma en vecka extra utöver lovet det var himladens skönt för att jag hann med så mkt mer saker och hann vara hemma och bara ta de lugnt och framför allt reda ut lite saker de var nog de absolut bästa att allt löste sig tillslut. Åkte även tillbaks till Göteborg idag vilket sög ganska mkt var jobbigt att åka hemifrån men thats life försöker tänka lite positivt att jag faktis är tillbaks hemma igen om tre veckor för att de är praktik då sen är de jullov för min del. Flög från Gve 16.05 och var framme i Stockholm lite före 18.00, satt tre och en halv timme på Arlanda och väntade på att flyget till Göteborg skulle gå, åkte 21.20 och var framme ca en timme senare, sen buss från landvetter till centralen sen yttligare en buss hem till lägenheten så de blev mkt resande för min del idag. Kom hem till en stinkande lägenhet för att ngn nämner inga namn hade svinat ner så det var bara att ta tag i skurmoppen och börja skura och städa i lägenheten klockan tolv på natten inte de roligaste sättet att komma tillbaks på var redan sur/irriterad när jag for idag och de här gjorde ju inte saken bättre precis. Usch ibland hatar jag Göteborg så otroligt mkt så de finns inte och idag är en sån dag, grr:(

Nä nu tkr jag dom här två kommande veckorna ska gå snabbt för sen kommer mamma och stannar en vecka sen åker jag hem med henne längtar som en tok redan och jag har inte ens varit här en dag än.
Ska sova nu så jag orkar upp till skolan imorn måste börja försöka vända tillbaks på dygnet lite har blivit så sena nätter dom två senaste veckorna men vi ses=) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0