Willys är bäst;)

Helt oroligt vad dagarna har börjat gå fort nu. Tycker de var helg alldeles nyss och nu är de helg igen men de är ju skönt de=) Ska på Willys snart och handla lite After Eight hade jag tänkt bara 10 kr inte illa inte!

 Ikväll blir de Middag hemma hos Charlotte med massa tjejsnacka och allmänt mys kanske idol de får vi se:)
Imorgon har jag inte riktigt besämmt mig för vad jag ska göra de får jag se men lite pluggning tror jag de blir.
 söndag kommer mamma=)
Måndag skolan, plugga sen sova.
På Tisdag Prov i hårkemi och sen förhoppningsvis göra något roligt.
Onsdag Ska jag till skolan sen på Diva och få mig lite manikyr;)
Torsdag Ingenaning
Fredag Kolla idol med mammsing och bara mysa♥
På Lördag Packa sen bär de av till centralen för då är de hemresa klockan 5 och 22 jobbiga timmar framför mig:/
Söndag morron/eftermiddag. Åka tåg i någon timme sen är jag home klockan 2 ungefär, hem och duscha sen blir de väl att umgås med någon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0