Hej alla glada,sura och arga människor!

Sitter här i min ensamhet just nu och håller på att skriva på min uppsatts i kultur och stilhistoria som vi ska sammanställa tillsammans med våran grupp imorron och jag är inte riktigt klar än. Blir tokig hela helgen har gått åt till att skriva det här tråkiga arbetet som jag fattar nada av, hela uppgiften är så dåligt upplagd:/ Nåja förhoppningsvis så tar de inte så länge till så är jag klar så jag kan koppla av resten av kvällen framför tvn eller något sånt. Förövrigt händer de väl inte så mkt i veckan förutom att jag ska bli hurtig och börja träna lite mera åsså blir de väl att plugga lite och bara ta de lugnt. Hoppas den här veckan som kommer också går fort för sen veckan där på så kommer Mamma och lillebror hit och hälsar på och sen bär de av hemåt för då är de lov=) Längtar jätte mkt efter mina tjejor där hemma och några andra som sitter och väntar på att jag ska komma hem snart men vi ses ju om två veckor så vi får stå ut lite till. Ska kila nu och skriva klart den här uppsattsen sen loda framför tvn men vi ses hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0