Hemma<3

Hallo=) Är äntligen hemma nu och jag ska säga er att de är himlans skönt. Har inte hunnit med så mkt än for på lörda och kom fram sönda, var hemma och tog de lugnt, for till jonas med linus, kollade film med jonas, andre och linus sen hem. Och igår for jag, sissi, linn och julle och käkade på linas matstuga sen förbi emil en sväng sen kollade vi när sissi spelade volleyboll. Idag var jag ganska trött men jag tog mig upp ur sängen iaf för att vi skulle på stan och kika lite utstyrsel till halloween. Både jag, sissi och julle hittade de vi ska ha så de blir nog kanon bra tror jag:) Nu sitter jag bara och tråkar och känner mig allmänt deppig, vet inte hur jag ska göra med allt riktigt?

En sak är iaf säker och de är att jag saknar dig Hanna. Såg en bild på dig, mig och sissi här igår som jag inte sett tidigare blev så ledsen när jag såg den, var som att någon tog en kniv och högg mig rakt i hjärtat:/ Är inte alls länge sen den bilden är tagen och kolla så glada vi var, då var allting bra! Hatar sånna här dagar när allting bara känns skit då jag bara tänker på dig hela hela tiden. Det är dom dagarna som jag bara vill att du ska komma och hålla om mig och säga att du är här!♥  Du finns alltid i mina tankar de vet du!

Snart är de tillbaks till Göteborg också:/ Vill inte åka men jag måste. Är iaf där tre veckor sen är de jullov för min del ska bli skönt har en veckas praktik som jag ska göra på clippet men de är ju lugnt sen är jag ledig ca 5 veckor=)

Ska kila nu men vi ses säkert till helgen;)

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0