Toodelo=)

Nu har jag räknat, är 79 trappsteg jag måste gå upp för varje morgon när jag ska till skolan inte undra på varför man blir så trött men som sagt bra träning för rumpan;) Går som sagt på högsta våningen på skolan så de är därför man blir helt plågad av att springa upp och ner varendaste dag.
Nä nog pratat om de nu har nyss duschat iaf ska snart käka lite hade jag tänkt sen bara seega resten av kvällen framför Greys anatomy oh i love it, finns de något bättre? Inte en chans!
Imorn börjar jag åtta kommer bli tungt att stiga upp och kallt kommer de också vara ute:/ Sen är de frisör till elva sen svenska till tolv och sen är de slut för dagen gud så skönt och de bästa är att jag får sällskap med mig hem då, Jessica ska komma och hålla mig sällskap över natten. Sen är de freda och vad händer då? Jo då blir de myshelg hemma hos mig med Pauline, Emma och Jessica med massa kladdkaka, godis, mat och annat smått och gott:) Sen är den här veckan slut och då är de två dagar så kommer Mamma och lillebror som är i turkiet med massa folk nu, fuskigt:/ sen går de 4 dagar så är jag hemma "Home sweet home"...
Nä ska kila och laga mig lite mat nu, ni vet vissa får de inte serverat på silver fat längre så var tacksamma för de!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0