10dagar kvar nu;) och 13 till hemfärd!

Har fått en massa klagomål på att jag inte har uppdaterat på länge nu så tänkte att jag kunde lägga ner ngn minut på ett litet inlägg i brist på annat att göra. Orsaken är att jag inte har haft tid att sitta vid datorn och ingen lust heller har blivit less på datorn nu men ska försöka att bättra mig lite iaf.

Har varit i gbg i en månad nu och ska säga att nu har jag verkligen hemlängtan, vill bara hem och vara med mina underbaraste vänner saknar er som tusan men det är väl inte ovanligt. Har inte gjort så mkt dom senaste veckorna om jag ska vara ärlig lite plugg sen lite annat men har inte så bra minne att jag kommer ihåg vad jag gjorde på sönda för tre veckor sen;)

Nånå fredagen bestog av fest hos charlotte=) Pinglan fyllde ju 20 i torsdags så blev att fira henne på fredan med massa trevligt folk, musik och tilltugg. Kom väl hem vid två tiden tror jag, la mig i sängen och somnade nästan direkt var jätte trött och frusen för att jag suttit och väntat på bussen på centralen i typ en timme. Hade iaf trevligt och det är väl huvudsaken även om jag blev less för att bussen aldrig kom.

Nu sitter jag här och Jessica ligger och pratar i telefon i min säng, får sällskap av henne inatt vilket inte är helt fel alltid trevligt med besök. Sen på tisdag kommer annapanna ner hit till mig och sällskapar i en vecka ska bli grymt kul, nu får vi bara hoppas på att vi får ut ngt utav veckan och hinner göra så mkt som möjligt. Sen kommer min mami och min lillelillebror ska också bli roligt och efter det bär det av hemåt till snön igen:/ Har ju sommar här, har haft så himla bra väder nu på senaste riktigt varmt och skönt så lite tråkigt att komma hem till snön igen när man är van att ha sommarkläder men det blir nog bra det med=) Ska bli så skönt att komma hem och träffa alla igen plus att jag och Julle ska på krogen, lääängar! Nä nu tycker jag att jag har skrivit nog för idag måste vara social med jessica nu plus att  "sanningens ögonblick " börjat strax;) 

Sen snyggsissi har jag en fråga till dig? Vill du fixa min blogg så den blir lika snygg som din?;)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är snälla sara som har fixat, be henne :) saknar dig

2008-04-28 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0