Herrarnas;)

Tillbaks i göteborg nu känns trist men är inte länge kvar nu så äre sommarlov:P Kom i förrgår åkte hemifrån fem över fyra och var framme i stockholm kvart i fem, satt på arlanda 6 timmar för att flyget var försenat så kom iväg först tio över tio och var framme elva ungefär, tog bussen till centralen och sen buss från centralen hem så kom hem först vid ett. Så var på resande fot i 9 timmar och då tog jag ändå flyget:/
Skämde ut mig lite på arlanda när jag skulle gå på toa, gick iaf in på toan och möter en gubbe som kollar lite konstigt på mig åsså ser jag en massa pissoarer då märker jag att jag gått in på killtoan haha:P Försökte gå ut lite diskret och gå in till dörren bredvid istället men garanterat så såg ngn mig, snacka om att jag var röd som en tomat;) Dom borde verkligen ta och byta skylltarna så man ser lite mer skillnad för nu ser dom nästa likadana ut!

Har gått två dagar av skolan nu skulle ha börjat 10 igår men lektionen var frivillig så passade på att sova lite till för att jag kommit till göteborg så sent så de var en bra början på dagen.
Idag var det däremot sämre fick riktigt kämpa mig upp ur sängen för att jag var så trött så funderar på att lägga mig i sängen och kika lite tv ett tag eller två har ju varit lite hurtig nu har hunnit både dammsuga och byta sängkläder:)
Nu väntar sängen på mig:) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0