Ledig;)

Hade skriftliga nationella i engelska idag och det gick väl ganska bra så hoppas jag fick godkänt iaf för jag suger verkligen på engelska men fick iaf hop två handskriva sidor så hoppas verkligen de duger. Efter det hade vi försäljning & service och efter det engelska en snabbis för att gå igenom vad vi har kvar och göra och efter det hantverk och det fruktade permanentprovet men de gick bra trottsallt så känner mig rätt nöjd ändå och ett gäng lättad över att det äntligen är över och bortgjort:) Är även ledig till måndag nästa vecka så nu ska jag sova ut om dagarna och umgås med anna=) Har nämligen ingen lektion imorn för att jag ska till sjukgymnasten och sen onsda blev våran lektion inställd för att vi gått över så mkt och sen är det valborg och massa andra röda dagar så det passade bra att det blev så här nu när jag ska få besök.

Annars finns det inte mkt nytt att berätta för tillfället, väntar på segjessie bara det är väl det enda. Eller förresten ska ju till Hair trade imorn och inhandla lite nya produkter och sånt till håret ska bli kul med lite nya produket å sånt på hyllan plus lite ny hårfärg:)

Nä nu ringer jessie snart och vill att jag ska komma och öppna dörren så bäst att börja avsluta här då!

Fyller ju år nästa vecka på onsda också så då blir det tårta hemma hos mig här nere och sen tårta igen när jag är hemma i gve:D 

Saknar er<3
image56


Kommentarer
Postat av: Sasha

ja , det kan jag väll , men då fr du ta fram bilder å vilka färger du tycker om :)

2008-04-29 @ 12:31:16
Postat av: sissi

hej ibland syns det där emeeliew och det du skrivit som över den bilden jag gjort. gå på inställningar och ta bort det bara och gör så att du "heter" en punkt(.) så syns den ju knappt :D love

2008-04-29 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0