Slut med onyttiheter

Har börjat mitt nyttigare liv i tisdags så nu återstår det bara att se hur länge jag kan hålla mig till mina nya rutiner?Har inte ätit några onyttigheter på tre dagar nu måste erkänna att jag känner mig liiite stolt iaf:P Så från och med nu äter jag godis en gång i veckan inte mer.

Förutom mina nya vanor så har det väl inte hänt så mkt annat nytt som jag kan dela med mig av mer än att vi har haft ganska bra väder här ändå, solen har lyst i ngr dagar nu är verkligen härligt=) På tal om ngt helt annat så har vi iaf egen hårvård imorn ska bli så skönt att få lite nyare och fräschare färger i håret för just nu har jag bara utväxt och det är verkligen inte snyggt:/ Har varit här i två veckor nu men ska säga att de känns som en evighet., vill hem nu men är fortfarande typ 4 veckor kvar innan jag åker hem igen och då är det sommarlov!

Idag blir det att skriva klart en reflektion och sen plugga lite teori plus att jag hade tänkt ta en tidig kväll idag!
Är bara 27 dagar kvar till födelsedag också så de börjar närma sig nu=) Ska kila nu vi ses!

Kommentarer
Postat av: sisssi

what? är det bara 27 dagar? shit då fyller ju jag om 47:P

2008-04-10 @ 22:41:56
Postat av: sissi

är det slut på uppdateringar också? :D

2008-04-20 @ 14:16:35
Postat av: sissi

daaaahh.. uppdatera flicka lilla!!!

2008-04-25 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0