3 days:P

Då var de 3 dagar kvar innan vi åker nu då;) Ska bli sjukt kul, längtar verkligen jätte mycke!
Sticker till piteå idag vid halv fyra och blir där till månda då vi sticker och sofie
kommer nog mest troligt också till pite på sönda så det blir kanon. Får se vad som
händer till helgen? lär ju ha svin mkt resfeber så ska nog bara ta de lugnt och
försöka sova så mkt jag kan medans man kan, "dunkdunk" i cypern:P
Nu ska jag kila och packa klart de sista och sen käka ngt och sedan dra mig
förbi grillen och hämta mina skor och sen tåget. Tråkigt att jag inte hunnit träffa
min familj så mkt på senaste så känns lite tråkigt att åka nu och vara borta två
och en halv vecka. Men de blir nog bra=)  

En färdigpackad resväska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0