Göteborg

Äääntligen funkar mitt internet igen:P Är iaf tillbaks i göteborg nu vilket
känns både bra och dåligt. Har varit utan internet hela veckan nu, har tydligen
varit ngt tekniskt fel så det har inte funkat men nu idag så funkade de igen.

Vårat nya schema är hemskt förstår inte hur jag ska ha orken att gå från
8-18 må-ti-ons sen slutar jag 1 på torsdag och 18 fredag. Förstår
inte helt ärligt hur dom har tänkt när dom gjort vårat schema???
Får man ens gå 10 timmar per dag? Sen är de sjuka är att vi bara
har typ 2 lektioner per dag men då är dom mellan 4 och 5 timmar.
Så just nu är de inte så mkt fritid om man säger så men förhoppningsvis
så blir de lite bättre sen?

Kom hem för inte så länge sen har varit med jessica hela dagen=) Fick sluta
redan halv 1 idag så vi drog och käkade på subway sen tog vi en fika med daniel.
Knallade på stan ett tag och inhandla lite saker sen drog vi och lyssnade när
daniel och co repade med deras band. Nu blir de duschen, chilla framför
tvn ett tag och sen såååva så man orkar med morrondagen. Har kort dag imorn
av ngn konstig anledning så börjar 9 och slutar 1 så de blir skönt.
Kvällen tillbringas nog med jessica och några andra tror jag men vi får se
hur de blir och vad som händer och sker!

Har hunnit boka tatueringstid också, så när jag kommer hem igen på
oktoberlovet så är det tatueringsdax, spännande=)

Sen blir det London 17 oktober ska bli sjukt kul!

Nu ropar duschen, vi ses!
Saknar er där hemma också förstås de får ni inte glömma!;)

Kommentarer
Postat av: sissi

saknar dig med gullet! :D

2008-08-29 @ 09:34:17
Postat av: saaaaaandra

vad ska du tatuera ?=) och vars ? (vilket ställe på kroppen alltså) =)

2008-08-29 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0