Helgen=)

Har nyss vaknat så ska slänga mig i duschen strax, äta lite frukost och sen
fixa mig. Var hos sandra igår och käkade midda, var väldigt trevligt. Åkte dit
vid halv sju och kom hem två typ så blev en lång kväll vilket resulterade i att
jag sov länge idag och kanske inte kommer kunna somna tidigt ikväll. 

Väntar en tjej som ska komma klockan 2 och kolla på rummet som just
nu står tom i min lägenhet. Så få se då ifall jag får en nya roommate eller ifall
jag blir ensam i en 3:a vilket jag redan varit nu ett tag. Är ganska skönt att bo
ensam men ändå lite ensamt ibland. Sen kommer det en till tjej klockan 5, 
får se vart jag bokar in dom andra sen nu när jag går i skolan så sent.
 
Senare framåt kvällen blir de condeco med emma, emma och annelie så
sitter väl där ett tag och fikar och snackar lite skit:) Blir trevligt!

Nu måste jag snabbt gå och duscha så jag hinner med allt som jag har
tänkt innan klockan blir två!

Ses=)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0