Hostig

Börjar känna mig lite småstressad nu med allt som ska hinnas med
innan jag åker tillbaks till göteborg igen, förstår egentligen inte hur jag
ska hinna med allt? så ifall ngn vet, säg till!

Fortfarande sjuk, börjar känna mig måttligt less nu på hostan och
snor som bara rinner från näsan. Har varit sjuk nu hur länge som helst
så nu vill jag bara bli frisk, men än tror jag det dröjer ett tag.

Väntar på sissi som snart kommer hit. Ska bli kul att umgås med henne
igen har som sagt inte blivit så mkt av den varan i sommar vilket är
jätte synd men men vi får ta igen den missade tiden helt enkelt=)

Nä ska hosta vidare nu men vem vet kanske kommer med lite mer
updates senare ifall jag orkar.

Säger bara en sak pruppen pruppen;)


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0