Imorn och två veckor framåt!

Vid den här tiden imorn är vi i cypern jag och min brutta;) så blir nog sängdags
snart så man hinner sova lite och kanske lugna resfebern lite om de nu går.
Så nu blir de kanske inte updates på två veckor men ni vet ju varför, ligger på playan=)

Har hunnit med ganska mkt idag ändå. Vaknade vid elva och då stack vi ut till Nolia
jag, robin, danne, nettan, tommy och andre. Kikade runt där ett tag men hittade inte
ngt intressant:/ Sen kvällen tillbringade vi i lillpite hos robins päron, satt bara där
och snacka massa:P Nu är vi hos danne har nyss lirat lite guitar hero för första gången
var rätt kul ändå. Nä nog pratat om de nu ska jag vara social, ses om två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0