My dream is to fly....

Då var man hemma igen då i trista, regniga gällivare:/ Är ganska skönt på ett
sätt att komma hem igen men ändå så kan jag inte låta bli att längta tillbaks.
Lyssnade just på rise up med yves la rock då kom återfallet, det är ayia napa 08.
Mest av allt saknar jag folket, gemenskapen och att de alltid var folk runt i kring en!
Fyfasen vi får ta en reunion snart känner jag (löwenhagen)!

Göteborg på sönda, snacka om ångest:/ Har varit hemma nu 4 månader så
känna skit jobbigt att åka tillbaks nu när man är så van att vara hemma.
En sak är positivt iaf, får ju träffa malin när jag kommer ner vilket jag ser
framemot plus att sofie kommer ner sen=)

Förlåt för allt gumman, du vet att vi fixar detta trotts våra damp ibland!<3

 Miss you guys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0