9 desämber

Kan ju börja med att tala om att den här dan inte heller var så lyckad.
Skulle börjat praktiken klockan 10 idag, kvart i tio står jag och jessica
utanför och de är kolsvart där inne. Gick och köpte lite frukost och satte
oss på en bänk, kvart i elva dyker ena upp. Så gick in och där började
dagen och så fortsatte den till klockan 6. For till axess akuten, jessica
sällskapa;) för att jag misstänkte att jag fått urinvägsinfektion och fel
hade jag då inte så imorn är de bara på apoteket och hämta ut penicillin.
Blir stan imorn med jessie och dela ut lite flygblad om erbjudandet på
salongen sen blir de att åka tillbaks till praktiken igen.

Kvällen spenderades med jessica, gia, viktor, peter och johan på rock
baren så var där ett tag innan det bar av hemåt vart jag är nu. Blir sängen
och sova nu har fortfarande lite huvudvärk från igår men långt ifrån
hur det har varit tack och lov. Så go natt göteborg;)

Snart kommer jag hem tjejor och killar;)

Så här kul hade jag och jessica på praktiken idag;) underbaaaart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0