Helgen som varit

Var som sagt i Mölndal i fredags. Skulle vara där mellan halv 4
och halv 6 och göra dom där 50 tals uppsättningarna. Var lite
nervis innan men de gick faktiskt oförväntat bra hann men fyra
stycken;) Var både kul och lite annorlunda för en gång skull.
Fick en biocheck på 200kr som tack för att vi hjälpt dom så det
var väl inte helt fel de;)

For till Gia direkt efteråt och fixade oss lite innan allt folk började
rulla in. Käkade god mat och bara hade de trevligt;) Skulle ju sova
där jag och jessica så vi sov i hennes lillebrors rum eftersom att
han inte var hemma och mitt i natten så känner jag att någonting
står där bredvid mig, då har deras katt hoppat upp dörren och gått
in i rummet och klivit upp i min säng så blev lite irriterad över att han
levde om så mkt. Slutade iaf med att jag stog där i rummet och
försökte locka ut han 5 på morronen haha:P

Halvagårdagen spenderades hos Gia innan vi åkte in till stan och 
for till henke och patrik. Var där typ en timme innan vi drog oss mot
stigbergstorget, skulle på en spelning som faktiskt var riktigt bra;)
Kände mig inte riktigt hemma där bland alla hårdrockare och allt
annat folk men de funkade:) Kom hem där vid två då kände jag
att de räckte för min del.

Idag ska jag bara ligga hemma hela dagen och bara ta de lugnt för
nu känner jag att jag behöver lite tid för de också.

And tomorrow blir de färga håret;)

Nu måste jag gå och duscha sen laga mat och tvätta lite om jag ids!
tjaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0