Huvudvärk

Usch vilken dag det har varit:/ kan de bli sämre just nu?
Klockan ringde i morse och jag var verkligen svin trött var
nära på att ligga kvar men de kunde jag inte bara för att
jag hade ett feting prov på två böcker vilket är mindre
trevligt. For till skolan iaf och gjorde provet sen så följde
jag med  siri till axess akuten så satt där 2½ timme:/ åkte
hem efteråt sen har jag tvättat och lite annat tråkgöra. Fick
jordens huvudvärk kring fyra och den har än inte släppt även fast
jag tagit ipren och hela köret, börjar fundera ifall jag fått migrän?

Blir ett läkarbesök när jag kommer hem igen för att utreda
varför jag får sån här fruktansvärd huvudvärk lite nu och då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0