I brist på annat;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min mamma var här;)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade stjärnor på is
Det sista du sa högt: Puss och kram hejdå
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs imorn, puss och kram hejdå
Vad har du druckit idag: vatten och julmust
Vad var det senaste du åt: Omelett
Vad var det senaste du köpte: Ett linne ifrån gina
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun tror jag?
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och lite regnigt
Godaste glassmaken: Hm finns många goda? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de gör jag väl
Sover du tungt: Ibland när jag är rikigt trött men jag är oftast ganska lättväckt!
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta men ibland
Trivs du med ditt jobb: Har inget direkt jobb än, pluggar!
Favoritklädsel:  Jeans och ngt snyggt linne kanske 
Favoritlåt just nu: Vet inte riktigt finns många bra just nu?
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt fönster
Vad gör dig glad just nu: Att jag åker hem om drygt en vecka
Vad ska du göra härnäst: Umgås med Farre
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: seg och uttråkad
Favoritgodis: choklad tror jag 
Kläder just nu: Svarta jeans, ett rosa och ett svart linne
Vinterplaner: Försöka ta mig upp på dundret och åka lite mera
Hur många kuddar sover du med: Med 2 stycken
Spelar du något instrument: Nix det gör jag inte men jag har spelat tvärflöjt och klarinett;)
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min underbara familj och mina vänner förstås
Är du kittlig: Inte alltid men ibland
Snarkar du: Ja när jag är riktigt trött har jag hört att jag snarkar
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Spindlar
Stökigt eller välstädat: välstädat
Längtar du mest efter just nu: Hemliis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0