kvart över 3

Blev en lång dag igår eller den kändes iaf lång. Började med att
stiga upp vid elva tror jag det var, duschade och fixade mig, käkade
och sedan drog jag till centralen för att vinka av min mamma och bror,
åkte tillbaks hem och kikade lite tv. Som sagt så ville siri att jag skulle
följa med ut men jag orkade verkligen inte men som tur var så ringde Farre
och frågade ifall han skulle komma förbi efter att han pluggat klart så tror han
dök upp vid 12 så satt bara och surrade massa skit och kollade lite smått
på jurkyrkogården. Följde han till bussen vid kvar över två sen bar de iväg
hem igen, väl hemma så ringde telefonen så snackade i 1½ timme innan
jag sa gav upp och sa att vi var tvungen att lägga på för annars hade jag
fasen smnat i telefonen vilket kanske inte är så uppskattat så somnade
först vid fyra vilket resulterade i att jag steg upp kvart över tre idag;):/

Hade tänkt träffa Mallan idag men hon hade för mkt plugg så blir nog
bara att ta de lugnt idag och försöka komma i säng tidigt om jag nu
kommer somna så man är pigg imorn!

Tjaao










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0