Liseberg;)

Igår kom då min mamma och min lillebror:) Började med att
käka frukost på espresso house sen drog vi hem och bara tog
de lugnt ett tag och käkade midda. For ut på stan lite senare och
handlade lite och efter det blev de liseberg på julmarknaden. Gick
runt där ett tag och bara mös bland alla lampor och med samma
julkänsla man hade när man var jätte liten. Ni vet när man inte kunde
sova dagen före julafton för att man var så nervös? Och när jag och
min familj iaf, firade julen hos mommo. Kunde de bli bättre?;) Älskar
verkligen att gå där på liseberg kring jul då känner man verkligen att de
inte är länge kvar nu, bara 23 dagar snart;)

Lite mysiga pix ifrån igår;)


Sen måste jag ju bara påpeka att de fanns riktigt fjantiga skyltar där också.
Dom hade renar innanför ett staket åsså stog de på en skylt upplev lappland,
tyckte verkligen synd om dom för dom såg verkligen lidande ut medans folk stod
där och var alldeles farsinerade. Vet inte hur man skulle uppleva lappland riktigt?
om de kanske var för att dom sålde lite renkorv, souvas och sånt där små krams
där? Att de är lappland? hahaha snacka om att dom har noll koll!!!
Sen hade dom en liten skidbacke som var gjort på konstgjord snö, kanske 10m
lång där småbarn fick prova på att åka slalom. Liften var ingen lift heller dom åkte
snarare på ett rullband uppför backen! Haha var lite gulligt ändå men sjukt att folk
inte vet bättre om norrland egentligen?

 


Kommentarer
Postat av: sisssssssi

hallå pillan, jag saknar dig. nu får du komma hem :) <3

2008-12-03 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0