Röööööööd

Tro de eller ej men jag har blivit rödhårig idag! Skulle inte riktigt
bli så rött som det blev, skulle bara blir några röd/bruna, koppriga
och bruna slingor men färgen satte sig inte riktigt så Linda slängde
på en toning som visade sig bara väldig röd. Är väl en vanesak
att vänja sig vid hur de ser ut så förhoppningsvis är de bättre om
några dagar! Praktik igen imorn och efter de vela Gia och Jessica
ha med mig ut en sväng men vet inte om jag riktigt ids eller har tid
är mkt som ska göras innan jag ska åka. Har iaf gjort bort lite av
packningen och städningen idag så de är iaf skönt=)

Nu sängen och läsa min braiga bok innan läggdags;) kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0