77 dagar

Nu är det endast 77 dagar kvar till min 18års dag=) Börjar närma sig sakta men säkert. Just nu längtar jag bara efter att få körkort så man själv kan börja ta sig till olika ställen och slippa be om skjuts hela tiden!!!

Gått snart fyra dagar av praktiken går väl ändå hyffsat bra och tiden springer på där rätt fort ändå. Längtar till helgen så jag kan sova ut ordentligt är verkligen skit trött på dagarna när jag kommer hem känner jag. Börjar nästan känna mig som en pensionär lägger sig redan 8. Imorn blir det att vara med Tommy och Jonas var längesen jag umgick med dom så nu är det på tiden. 

Åker tillbaks till Göteborg också nästa sönda:/ Ungefär två veckor blir jag där så det ska väl gå bra, sen är det tänkt att jag ska ta tåget hem och hoppa av i älvsbyn för att åka in till pite och hälsa på några kompisar där över helgen. Hade verkligen varit kul men då är de ju det, hur ska mamma få nyckeln till lägenheten? Hon är där veckan då vi har påsklov alltså den veckan då jag är hemma och jag orkar inte vara där hela påsklovet för då är jag inte hemma på typ två månader och det pallar jag verkligen inte. Går ju att lämna min nyckel hos Birgitt tex men då är det de andra dilemmat gör jag det och åker till pite så träffar jag inte min kära mor på 1½ månad och det känns lite väl länge faktiskt:/ Men åker jag däremot hem direkt från göteborg och skiter i pite så hinner jag träffa henne i någon dag sen åker hon ner dit och sen när jag ska åka tillbaks dit så kommer hon hem och är hemma tre veckor sen träffar jag henne igen för då kmr hon ner igen? Så den stora gåtan är nu hur jag ska göra? Hmm?
Återstår att se vad det blir för ett beslut!

Nu ska jag lägga mig och kika en film sen sååva för jag är verkligen skit trött. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0