If you can dream it, you can do it!

For till Jokkmokks marknaden med Micksan och Emelie idag fick hämtning elva och först halv tolv kom vi oss iväg från Gällivare. Tog typ en och en halv timme dit och sen när vi väl är där så hittar vi ingen parkering så det var bara att köra runt tills vi hittade en och som tur var så tog de inte så himla länge innan vi hittade en som inte var flera mil bort. Gick runt där och strosade i kanske två timmar eller något sånt och höll på att frysa häcken av oss, snacka om att det var kallt. Fick mig iaf lite godis och sockar brukar inte vara så mkt annat man köper. Micksan fick sig också lite sockar 14par faktiskt och godis och Emelie godis och hundleksaker så dagen var rogivande;) Kom hem vid fem, käkade och gick och la mig i soffan och bara degade var meningen att jag skulle ut idag men så blev inte fallet var/är alldeles för trött för det.

Måste bara berätta att jag nu också beställt en likadan almanacka som Annelie;) Skit snygg blev den men ni får inte se den än utan det får bli ett senare projekt!

Har även bokat teoriprovet idag fick det först den 19maj men det får duga så de känns skönt att det är bokat nu så man har ett datum och ett mål att det är det där datumet allt ska sitta som betong.

Nu kurrar magen så ska gå och fylla på förrådet sen får jag se vad jag gör om det blir sängen och sova kanske?!

Saknar dig i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0