Julle 18år;)

GRAAATIS JULLE PÅ 18ÅRS DAGEN;)
For till mommo och satt där och bara pratade och drack te sen satt jag på sissis träning och väntade på att den skulle sluta så vi kunde åka till julia. Kom oss iväg efter halv åtta hade med oss 18 rosa och lila balonger, ett skit snyggt kollage vi gjort, en medalj för att hon är världens bästa och presenter till våran pingla plus att vi hade masker på oss och blåste i sånna där som typ sträcker ut en tunga;) haha kommer inte på va dom heter? Satt där och fikade för hela slanten och bara pratade tills alldeles nyss. Så kvällen bestod av trevligt folk och mkt skratt;D

På lörda blire mysmidda med tjejorna plus några andra töntar;) haha nää skojas bara med er hoppas ni inte tog illa upp? Blir iaf midda, massa singstar och massa massa fest. Ska bli skit kul var länge sedan vi gjorde ngt sånt här nu tkr jag så det var på tiden. Blir nog inte att åka på fammos 60års fest finns nog inte tid till det fast vi får se det kanske löser sig ifall jag har turen med mig?

Kom även fram till att jag måste städa mitt rum också för det ser verkligen ut som ett bombnedslag så det får blir morgondagens projekt sen får jag se vad mer som kan tänkas dyka upp? Ifall de blir att bara tare lugnt framför en mysig film kanske? Hade behövt åka på stan och inhandla lite färg också tror sissi ska få färga mitt hår för nu känner jag mig ganska så less. Hade behövt handla en sån där voodoo docka från mondo också läste att det fanns sånna där i kometen idag tror det hade varit bra så jag har ngt att ta ut mina aggressioner på ibland haha;) Så funderar helt ärligt på att åka och köpa en sån kan ju vara ganska kulit;)

Nu äre sängen som gäller är skit trött som vanligt men vi ses kanske till helgen redan ifall vi har tur? Vem vet?
                 
         
Pattis 18år;)               Min blivande voodoo docka tror jag;)

Kommentarer
Postat av: julle

haha fan vad jag skelar på den dör bilden :P

2008-02-14 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0