Kundtjänst nästa

Skulle som sagt och kolla lite klänningar med Sissi idag men de sket sig dom öppnade först tre idag så for med sissi till media och bara satt där medans hon fixade lite saker. Gick iaf ner till henne efter ett tag och käkade lite köttsoppa sen satt jag på sporthallen och väntade på att deras 1½ timmes träning skulle sluta så hade lite långtråkigt om jag ska vara uppriktig. For med Sissi efter träningen till stacken och fotade lite och skrev lite om tjejkvällen som var där så det var väl trevligt, fick lära oss lite latinamerikansk dans haha=)
Lutar mot sängen och sova snart känner att mina ögon sakta sakta börjar falla mer och mer igen hela tiden så finns väl inte så mkt annat att göra åt saken än att gå och sova då är jag pigg till imorn också på köpte så det är inte helt fel de;) Ska och fika med mina chicks imorn blir kanon det♥ Sen utgång senare mot kvällen!

Oj glömde nästan att berätta höjdpunkten för idag. Började med att jag skickade in en ansökan till ett kundtjänstföretag i göteborg där de stog lite om mig själv, erfarenheter osv för några veckor sen. Dom ringde iaf upp mig idag och frågade ifall jag hade kunnat komma dit på anställningsintervju och gå en kurs så jag vet vad jag ska pyssla med ifall jag bestämmer mig för att börja jobba där. Förstod inte att det var företaget som ringde först, trodde aldrig att dom skulle ringa upp mig så blev jätte förvånad när dom ringde men ganska glad också. Pratade iaf med en jätte trevlig kille som förklarade vart de låg och hur jag kommer att jobba så tror det här kommer bli kanon att extra knäcka lite på kvällarna efter skolan och ibland på helgerna. Så nu är de kundtjänst som gäller framöver!

Ciiao

Kommentarer
Postat av: Annelie

www.personligalmanacka.se tror jag bestämt att jag hittade den på ;) Grattis till jobbet!

2008-02-09 @ 22:13:57
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0