Lalalala

Nu har jag varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men de beror på att jag inte har haft så mkt tid till det  men bra är väl de så jag inte nördar för mkt gör ju de nog när jag är nere i göteborg ändå så.

Fredagen bestog av stan tillsammans med Anna först, sen varit hos sissi och färgat håret är ju brunett nu för tiden sen körde vi lite magdans jag, sissi och kerstin men kan säga att det inte riktigt var min grej har inte dom rätta movesen tror jag. For till Julle sen och kikade lite Let's dance och efter det for jag hem.
Lörda blev det handboll, efter det fort hem och packa ihop alla saker för att sedan åka till Julles Jonas och fixa oss, käka, partaa osv. Kom dit och började fixa med maten å sen var det i fullgång, hade iaf rätt kul måste jag säga men var avis på julle som drog på krogen redan elva så då var det bara att ta sitt pick och pack och dra hem:/ Synd att kvällen blev så kort!!!
Sönda hm va gjorde jag då? Haha fick en snabb liten minnesförlust men nu kom minnet tillbaks tror jag. Var hos Marre hela kvällen med Simme var rätt skönt att bara sitta där och snacka och bara ta de lugnt. Känner mig så himla glad att du följde med dit tillslut efter alla tjatiga sms du fått av mig jag har allt en liten "Mamma" inom mig tror jag!!!

Idag månda började min praktik. Trött som jag var slet jag mig upp klockan nio för att hinna dit till tio. Var rätt kul måste jag säga nu när Jenny också är där så det här blir nog en kanon vecka tsm med henne och nästa vecka lite ensamt men det blir nog bra det med. Har hunnit vara hos Mommo idag också och firat tommy  sen vidare till anna och firat henne, hann även klippa henne och troligast blir det att klippa hennes lille mor på onsda också. 
Snart kommer den osaknade sönda också när det bär av till Gbg igen fast endast i två veckor och sen hem igen för då är det påsklov=) LÄNGTAAAR!
Nä nu får det räcka ids ju inte skriva flera A4 blir nog både tråkigt och jobbigt att läsa!

Tänkte lägga in ngr bilder här från i lördas men datorn vill inte så ni får kika pix senare!
Ciiaaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0