Tåårta

Blev till Micksan igår satt där och snackade massa skit med hon och emelie sen for jag hemåt efter tolv någongång tror jag det var. Gick och la mig på direkten men de tog en himla tid innan jag kunde somna och när jag väl gjorde de vaknade jag flera ggr så hade lite svårt att sova inatt. 

For till sissi idag när hon hade slutat och fixa och donat med lite saker;) Blir kanon=) För imorn fyller nämligen våran lille KanelJulle 18år så vi ska dit och fira henne med lite tårta och hennes mammas goda kakor;)
 
Har även hunnit vara på stan en sväng med Martin idag och handlat yttligare en present till våran blivande 17åring som fyller år på måndag så då blire tårta igen. Plus att Mommos Tommy också fyller år så ska dit sen också och äta tårta där med. Sen nu till helgen så blir fammo 60 så ska fira henne också blir fest på lörda så antar att de blir tårta där med sen ska vi fira julle med midda osv också så de bli en fullspexad helg må jag säga och mkt tårta:) Ni ser väl ifall jag har börjat rulla fram pga all tårta sen;)


image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0