Tired

Då var hela första praktikveckan över då har gått skit bra plus att tiden bara har rusat iväg så känner mig rätt nöjd över allt nytt jag lärt mig åde. Återstår en vecka blir nog bra det med får vi hoppas.

Igår hände inte så mkt var bara hemma sen for jag till Micksan ett tag och var med hon och sture sen for jag hem och sov:) Idag blev det förbi Martin en sväng sen kollat melodifestivalen fattar inte hur folket tänker ibland blir så irriterad? Aldrig att christer sjögren har chansen att representera sverige i eurovision och sen vinna det.
For iaf till sofie och var med hon, stina, jenny och hanne satt bara och pratade, spelade nintendo;), käkade lite poppisar och drack fanta så det var inte helt fel det.  Kom hem rätt nyligen var skit kallt ute så det var ju tur att det inte var så långt att gå då. Nu äre sängen och sova är helt slut så kommer somna skit fort.

Dagen imorn är ännu inte planerad så återstår att se vad som händer?

Sleeptime now, go natt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0