Värt att nämnas;)

Korvstråganoff värt att nämnas;)

Liten dialog som jag och mamma hade idag.
Skulle äta korvstråganoff till midda idag så mamma började med den.

Jag - Du det där ser inte riktigt rätt ut
M - Joo de är visst rätt men jag är inte klar än, har du aldrig sett när jag lagat det här tidigare?
Jag - Nää
M - Men dåså.

Det går ett tag.

M - Jag gjorde korvstråganoffen fel. Det skulle ha varit 2,5 dl vatten och jag råkade stoppa 5.
Jag - Va var det jag sa?
M - Jaja men man kan väl ha fel ibland?

Sätter oss och ska äta smakade inte sådär jätte gott så åt inte allt. Går och ska slänga maten och ge mamma disken.

Jag - Alltså ibland får jag lite ångest när jag släger mat för då tänker jag på dom stackars barnen i Borelia som håller på att svälta ihjäl och hade gjort nästan vad som helst för att få lite mat åsså slänger jag bort mat för att jag tycker att det inte smakade så bra.
M - Haha du vet att Borelia inte är något land utan en sjukdom?
Jag - Hahaha börjar att asgarva
M - När man blivit biten av en fästing tex kan man få borelia.
Jag - Just de jag. Men colombia då?
M - Aa de låter bättre.
Jag - Eller Bolivia tror jag att jag egentligen menade:)


Kommentarer
Postat av: sissi

haha lillan, jag har ju fasen just skrivit om borrelia :D du är allt söt du :D

2008-02-02 @ 15:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0